behöver er hjälp

Hej på er. Eller i alla fall hej på de som gillar mig:) Vet ju att många av er bara avskyr mig, men så är det, man kan inte gilla alla.

Men jag behöver er hjälp så om ni vill nominera mig skulle jag bli himla glad. Det är sista dagen idag. Att vinna skulle betyda mycket för mig och glitzy,se utveckling. Jag vill bredda shoppen och kunna erbjuda er ett bredare sortiment.


Nominera till Beautiful Business Award
- senast i dag fredag!

Beautiful Business Award 2009 är en nationell tävling som arrangeras i samarbete mellan Driftig.nu och Öhrlings PricewaterhouseCoopers. Tävlingen lyfter fram spännande kvinnliga företagare i syfte att inspirera Sverige till ett mer hållbart företagande.

Tävlingen är öppen för alla kvinnor som har startat och/eller driver ett företag på heltid. Tävlar gör man genom att nominera sig själv eller någon annan via www.beautifulbusinessaward.se. Tävlingen utser Årets Företagerska och nytt för
i år är även kategorierna Årets Uppstickare och Årets Tjänsteutvecklare.

Nomineringen är öppen fram till och med i morgon, den 9 januari.

Läs mer om tävlingen och nominera här.

Årets Företagerska och årets Tjänsteutvecklare vinner förutom äran ett varsitt stipendium på 50.000 kr. I juryn sitter bla. Micael Bindefeld, Pontus Schultz, Ayad Al Saffar, Malin Lindfors Speace m.fl.

Tack så mycket på förhand:)

Kommentarer
Postat av: Nelly

done and done! : ) keep up the good work! kram

2009-01-09 @ 14:11:22
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Jamie

Vad fan säger du tjejen?

Älsar inte alla i hela världen dig... Hur är det möjligt du som är så bäst....

Ja, jag gillar iaf dig så naturligtvis kan du räkna med min hjälp..

Ha det så bra!!!

Kram igen/Jamie

2009-01-09 @ 19:00:52
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se/
Postat av: Kerstin

Du må vara rapp i käften, lite hård i mun ibland mot dina läsare. MEN du ska ha cred för att du lyckats! Du verkar göra ett bra jobb och verkar klara av den hårda konkurensen (vilket inte många kvinnor gör), kanske är det just pga din kvickhet;). En röst här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0