fredag


Hej där snyggos! Jag är verkligen helt slut, jag ska verkligen sova en stund innan jag drar till gymet. 26 år och helt slut av att ha gått upp innan klockan 8. Det bådar gott för framtiden mina vänner:)

I dag hittade jag min kjol från acne med paper bag waist längst in i garderoben, dags att rensa lite? till det slängde jag på mig ett svart linne från cheap monday, kofta från glitzy.se och strumpbrallor från lindex. över det en jacka från glitzy.se som kommer till våren och väst gina. Det fina systerarmbandet kommer från jezebel smycken. det håriga vid fötterna är storan.

Kommentarer
Postat av: -

Hej, jag vet att du skrivit i ett tidigare inlägg att det snarare handlar om kalorier ut och kalorier in snarare än att förbjuda sig massa saker. Därför undrar jag, hur många kalorier stoppar du i dig på en dag?

Hoppas det inte var alltför personligt

tack på förhand

2009-01-09 @ 17:50:43
Postat av: Nelly

Man kan ju aldrig säga att du har tråkiga outfitsbilder. : )

2009-01-09 @ 18:40:23
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: nanna

Gillade din blogg innan, m känns som du e ute o svävar nu. Måste man flasha alla till höger o vänster för att bli sedd? Bara undrar... Ha det!

2009-01-09 @ 21:52:59
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: glitzy

nanna: nu förstår jag inte? vad är det jag flashar på den här bilden?

2009-01-10 @ 00:44:39
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0