träning fredag


Som ni vet vägrar jag missa ett benpass fram till sommaren. Eftersom det har varit nyår och jag åter igen varit lite förkyld så har det inte blivit av den här veckan. Men idag körde vi på och jäklar vad jobbigt det var. Nu är siktet inställt på onsdag igen. Får ångest redan:)

Men efter att ha kört benpasset i 4 veckor har jag redan märkt resultat, speciellt yttersidan av låret, det så kallade lårsvepet.


5 set benpress varav 2 var uppvärmning
3 set gående utfall
3 set sumo squat
3 set benspark
3 set bencurl

Kommentarer
Postat av: Claudia

Bra jobbat tjejen!



Kör du bara ett benpass i veckan? Vad kul när man ser resultat, det sporrar en verkligen. Har du blivit smalare om ytterlåren, eller mer fast?



Själv är jag ett hopplöst fall, körde konsekvent ben i ett år men jag ser inte skymten av några benmuskler. Körde tungt, körde lätt etc men nope, inget händer. Har väl alldeles för mycket underhudsfett eller något. Nu hatar jag benpasset, då jag inte ser något resultat:(. Satsar på schyst överkropp istället:).



God Fortsättning

Claudia

2009-01-03 @ 01:17:43
Postat av: impleo

GLUTEUS MAXIMUS :)

2009-01-03 @ 14:38:28
URL: http://impleo.blogg.se/
Postat av: glitzy

claudia: inte mätt benen eller tittat på dom så mycket. känner att det händer grejor under fettet :)



ge inte upp



kram

2009-01-03 @ 17:19:05
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0