träning tisdag


förra sommarens form. mitt mål till denna sommaren fast ytterligare lite hårdare, bara lite.

i dag hann jag med att jogga 20 min på bandet. det känns bra att träna igen. i morgon ska jag försöka hinna med styrka på lunchen.

dagen mat:
frukost: 2 osötade mackor med ost och kalkon och smör (som sagt gröt ska det vara)
lunch: sparrissoppa och kyckling.
efter jogging:1 gainomax
mellis: en banan
middag: broccolisoppa
mellis:päron, plommon och ca 125 g gräddglass 8%
småätit under dagen: 3 chokladbitar och en näve chips

man kan altså unna sig lite. det är trots allt det totala intaget på en dag som räknas. så den här ursäkten som så många använder där de säger att "jag åt onyttigt till lunch så jag har redan förstört hela dagen så jag kan lika gärna trycka i mig den här pizzan" fungerar inte.


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad duktig du är! Om man ändå kunde ha samma motivation till beach 2008 som dig. Jag har iallafall börjat med att äta gott en dag i veckan. Är på väg mot något mål känns det som. Har du några mer bra tips hur man ska lyckas? Funkar det att göra sittups varje dag te.x? Mvh/ Bella

2008-04-09 @ 07:23:11
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: glitzy

bella: du kan inte punktförbränna så vitt jag vet, jag tycker det är bättre att du satsar på att göra situps några gångere i veckan och så rör du på dig några gånger i veckan. men glöm inte bort att träna korsryggen också. du vill inte få obalans

2008-04-09 @ 08:39:22
Postat av: Erica

Åh man blir så inspirerad att fortsätta köra på:)shit vad snygg bild:)

2008-04-09 @ 10:08:42
Postat av: Josse

Skit vad snygg mage... Vill ha!

Hur kommer det sig att du väljer att äta 2 mål med soppa? Får man in protein, kolhydrater och fett då?

2008-04-09 @ 11:53:37
Postat av: glitzy

erica: nu kör vi :)

josse: för att jag vill äta kalorisnålt & fettsnålt. kycling hade jag till för att få protein

2008-04-09 @ 13:11:37
Postat av: Joakim

Bella: Nej du kan inte punktförbränna även fast en del sena studier visa på viss förändring på sammansättningen kring den muskel du tränar men inte på den nivån det skulle synas någon skillnad.

2008-04-09 @ 13:43:15
Postat av: kerstin

jag har verkligen fastnat för din blogg, du gör det intressant att läsa tillochmed om broccolisoppa;) Kul också att se någon som fastnat för styrke som mig, enligt mig har du nåt sommartoppen för längesen! Hur länge har du tränat egentligen?

Postat av: kerstin

jag har verkligen fastnat för din blogg, du gör det intressant att läsa tillochmed om broccolisoppa;) Kul också att se någon som fastnat för styrke som mig, enligt mig har du nåt sommartoppen för längesen! Hur länge har du tränat egentligen?

Postat av: glitzy

kerstin: tack söta du:) jag har tränar i hela mitt liv

2008-04-09 @ 22:01:27
Postat av: Sabina

Shit, vilken mage! Tänk om man kunde ha motivationen till en sån :P

2008-04-09 @ 22:16:46
URL: http://sabinaeliasson.blogg.se/
Postat av: J U L i A

oj hjäälp! akta kroppen!

bra jobbat duuu, själv skulle jag aldrig lyckas

2008-04-10 @ 17:28:32
Postat av: Sara

Det är så sant som det är sagt! Man måste ju unna sig saker ibland, vad vore livet annars?

2008-04-11 @ 10:37:39
URL: http://salin.blogg.se/
Postat av: Hanna Sjögren

Oh my, vad vältränad du är! Om man ändå kunde se ut så :) Jättesnyggt!!

2008-04-12 @ 17:07:30
URL: http://hannasjogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0