Vinnaren

Lite sent att presentera vinnaren nu av tävlingen där ni kunde vinna Redken. Men det var över 100 kommentarer att läsa igenom.
Tjejen som vann heter Mia

Hennes motivering:
Jag är i stort behov av Redken,
för jag ser tydliga tecken
på att mitt hår behöver glans och vård,
så snälla var inte så hård;
låt mig vinna!

Jag ville verkligen ge priset till så många, men jag har bara ett set att lotta ut. Men snart kommer det en ny tävling där ni kan vinna sommarserien från Redken. Det får ni inte missa. Håll utkik!

Mia maila din adress till info@glitzy,se

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du länka till jeanshortsen på topshop, hittar dom inte?

2008-05-14 @ 13:28:00
Postat av: Jennie & Exxa

Haha det var en bra motivering!

2008-05-14 @ 15:07:47
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Anna

får hoppas på bättre tur då, hade gärna velat testa det där märket och det är väll inget jag unnar mig annars.

2008-05-14 @ 22:07:14
URL: http://eenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0